ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра культурології та медіакомунікацій

Булах Тетяна Дмитрівна
доцент, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент

Науково-педагогічний стаж 17 років.

Викладає наступні навчальні дисципліни: «Зарубіжна реклама», «Вступ до фаху», «Сучасні комунікативні моделі в соціокультурній діяльності», здійснює керівництво бакалаврськими та магістерськими роботами.

Т. Д. Булах – автор близько 90 наукових публікацій, 2-х навчальних посібників:
1. Булах Т. Д. Рекламна комунікація у книжковій галузі : моногр. Х. : ХДАК, 2017 232 с.
2. Булах Т. Д. Психологія продажу у книжковій галузі : навч. посібн. Х., 2015. — 216 с.
3. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посібн. Х., 2011. 224 с.
4. Булах Т. Д. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі // Вісник Кн. палати. 2020. № 7. С. 33-37
5. Булах Т. Д. Нативна реклама і періодика: точки дотику // Вісник Кн. палати. 2020. № 9. С. 19-22
6. Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2017. Issue 119. P. 36–40.
7. Булах Т. Д. Основні етапи розвитку рекламної комунікації в книжковій галузі / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2016. Issue 89. P. 20–24.
8. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Харків : ХДАК, 2016. Вип. 48. С. 19–33.
9. Булах Т. Д. Специфічні властивості рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження // Вісн. Кн. палати. 2016. № 6. С. 33–37.
10. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення феномену реклами як засобу соціальних комунікацій // Вісн. Кн. палати. 2016. № 5. С. 41–44.