ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра культурології та медіакомунікацій

Зіненко Олена Дмитрівна
викладач

Науково-педагогічний стаж 4 роки.

Викладає наступні навчальні дисципліни: Теорія і практика звʼязків з громадськістю, Теорія і практика PR, Соціальна і культурна журналістика (практикум); здійснює керівництво бакалаврськими роботами.

Основні наукові праці:
1. Зіненко О. Специфіка взаємодії журналістів та громадськості при висвітленні публічних подій соціальної тематики // Вісник Львівського університету. Серія «Журналістика». 2020, вип. 48. С. 67–75.
2. Зіненко О. Репрезентація публічних відносин медіа, влади та соціуму в телевізійних розважальних програмах (ретроспективний огляд 1989–2019 рр.) // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2019, № 16. URL: https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/15127.
3. Зіненко О. Репрезентації публічних подій в українській пресі 1989 року // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2019, № 15. URL: https://periodicals.karazin.ua/sc/article/view/15126.
4. Зіненко О. Структурний аналіз дискурсу публічної події в українських мас-медіа // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2019, № 14. C. 27–35.
5. Зіненко О. Роль культурних подій у формуванні дискурсу незалежного журналізму в Україні в 1991–2018 роках // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2019, № 13. C. 114–121.
6. Зіненко О. Роль журналістів у формуванні дискурсу публічних подій // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2018, № 12. C. 62–67.
7. Зіненко О. Д. Ефект «публічної події»: репрезентація взаємодії соціального та медіального // Вісник Львівського національного університету. Серія «Журналістика». 2018. № 44. с. 260-269.
8. Зіненко О. Д. Медіапотенціал публічної події як об’єкт журналістської рефлексії // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Соціальні комунікації». 2017, № 10. C. 65–70.
9. Zinenko O. Decoding Cultural Frames: How Ukrainian Mass Media Report about Cultural Public Events // Intercultural Communication. No. 1(6). Jozefow : WSGE, 2019. P. 215–227.
10. Zinenko O. Transformations of cultural public event’s message in the Ukrainian mass media // Journal of Modern Science. No. 42(3). Jozefow : WSGE, 2019. P. 95–108.
11. Zinenko O. Reversing the value of public space as a place of a public event realization // Spheres of Culture / ed. by Ihor Nabytovych. Lublin, 2018. Vol. 17. P. 489–496.

Просвітницькі публікації:
Ясеновська М., Зіненко О. Кращі практики інклюзії в музеях України. Бібліотека Фонду Фрідріха Еберта в Україні, 2020. http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/16600.pdf

Зіненко О. Д. є:
- експертка з комунікаційних стратегій та розробки інформаційних кампаній
- кураторка соціальних та культурних проєктів (фестивалі «Дитяча площARTка», «ІнклюзіON»)
- тренерка з медіаосвіти, медіаграмотності (АУП + DW), аналітики даних (Texty.org.ua + Internews), прав людини (ХПГ, ХОФ Громадська альтернатива), недискримінації (House of Europe, Центр гендерної культури), проєктного менеджменту (комунікаційні та медіакампанії), громадських комунікацій, креативних стратегій.
- експертка проєкту «Повага» з питань недискримінації та захисту прав людини https://expertky.povaha.org.ua/resume/zinenko-olena/
- тренерка з проєктного менеджменту програми UNICEF UpShift Ukraine
- тренерка з якісного аналізу даних програми MAXQDA https://www.maxqda.com/workshoptrainer/olena-zinenko
- організаторка публічних подій, еvent-директорка\ режисерка (10 років досвіду на посаді креативної директорки ТО “Два Товарища”)
- телевізійна редакторка\ випускаюча режисерка; сценаристка\ копірайтерка\ репортерка (15 років досвіду роботи у ЗМІ — преса, ТБ, радіо).