
Руденко Наталя Валентинівна
старший викладач
У 1993 році закінчила філологічний факультет Харківського державного університету ім. В.Н. Каразіна. У 2003 році отримала другу вищу освіту у тому ж Харківському державному університеті ім. В.Н. Каразіна на економічному факультеті за спеціальністю «Міжнародна економіка». З 2004 року працює на посаді викладача кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності у Харківській державній академії культури.
Професійна діяльність та інтереси. З 1994 року активно займається практичною рекламною діяльністю. Працювала в рекламній службі корпорації «Станк». Має досвід проведення масштабних рекламних кампаній та PR-заходів. В даний час здійснює керівництво рекламно-маркетинговим відділом мережі оптичних салонів «Дом оптики». Автор статей в мережевих виданнях «Сучасний ринок реклами: розвиток та перспективи», «Дом, который построил бренд».
Є пошукачем кафедри економічної теорії Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна з теми «Реклама в системі ринкових інститутів».
Протягом останнього періоду відвідала такі семінари та майстер-класи:
Семінар, присвячений адаптації бізнесу до нових «посткризових» умов через поглиблення знань щодо управління ризиком та побудови стратегії виходу з кризи: «Успішні стратегії Українських компаній в нових економічних умовах».
Майстер-класи Михайла Крикунова, Андрія Длигача, Олексія Віноградова, Оксани Марусіч на семінарі «Marketing Drive».
Тренінг «Практичні інструменти успішних продажів» Максима Роменського.
Публікації. Автор статей в мережевих виданнях «Сучасний ринок реклами: розвиток та перспективи», «Дом, который построил бренд», «Творчий образ бренду: концептуальні рівні рекламного креативу».
Основні напрями досліджень: техніки та технології рекламної діяльності та створення рекламного продукту.
Викладає наступні дисципліни: «Основи реклами», «Теорія та практика продаж», «Масові комунікації та медіа планування», «Методи досліджень у PR-діяльності».