ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра психології, педагогіки та філології

Потьомкіна Нанулі Зурабівна
викладач

Про викладача.
Ph.D. (доктор філософії) галузь знань «Соціальна робота», 2023 р. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Тема дисертаційної роботи: «Соціально-педагогічна профілактика Інтернет-залежності старшокласників».
Закінчила Запорізький педагогічний коледж у 2010 р. Здобула кваліфікацію: Вихователь логопедичних груп. У 2014 р. закінчила Державний заклад Запорізький національний університет, отримала диплом за спеціальністю 8.01010601 соціальна педагогіка; кваліфікація: магістр соціальної педагогіки, викладач соціальної педагогіки. Володіння англійською мовою підтверджено відповідним сертифікатом В2.
Працює в ХДАК з 2022 року.

Назви дисциплін, які викладає. «Основи психологічного консультування», «Тренінг креативності та творчої психотехніки», «Вікова та педагогічна психологія», «Техніки психологічного тренінгу», «Психологія сім'ї», «Психодіагностика», «Педагогіка та психологія вищої школи», «Психологія релігії», «Психологія особистості», «Психологія бізнесу», «Психологічний супровід сім'ї», «Психологія масової комунікації», «Психотехнології досягнення успіху», «Психологія прийняття рішень», КЗВ: «Психологія та педагогіка в хореографічному мистецтві», КЗВ: «Тренінг креативності», КЗВ: «Психологія самопрезентації та особистої ефективності», КЗВ: «Психологія фінансового успіху та фінансової грамотності», «Інноваційні методи викладання у вищій школі», КЗВ: «Кар’єрне консультування та коучінг», «Соціальна психологія», «Основи сімейного психологічного консультування»

Викладацька та адміністративна діяльність. Куратор 3 курсу спеціальності “Психологія”. Дійсний член Національної асоціації психологів (НПА) України. З початком повномасштабного вторгнення викладач активно долучився до ініціативи Інституту Комплексної Травми (Complex Trauma Institute) – платформи, яка об’єднує спеціалістів для навчання і співпраці у сфері роботи з психологічною та вікарною травмами. Інститут здійснює дослідження та впроваджує сучасні методи й техніки для травматерапевтів, співпрацюючи з українськими та міжнародними проектами й організаціями.
Заступниця декана факультету культурології та соціальних комунікацій.

Наукові та творчі здобутки, підвищення кваліфікації.
У сучасних умовах освіта потребує постійного професійного зростання, адже лише підготовлені й обізнані викладачі можуть забезпечити якісну підтримку своїм здобувачам та колегам, особливо в умовах криз та невизначеності.
На сьогодні, з-поміж пріоритетних напрямків підготовки викладачів варто відзначити онлайн-курси та спеціалізовані тренінги, які сприяють розвитку навичок психосоціальної підтримки, протидії насильству, зокрема реагуванню на випадки насилля та ін. У хронології представлені одні з найбільш тривалих курсів та тренінгів, які змістовно знаходять своє відображення у навчальних дисциплінах та роботі зі здобувачами:

2024
Онлайн-курс з психосоціальної підтримки «Школа стійкості»
Дистанційний курс «Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія»
Протидія насильству, Протидія та реагування випадкам насилля над дітьми
«Статеве виховання: що варто знати батькам»
Соматична робота із панічними атаками
TRE Рівень 1 – Тілесно-орієнтована самодопомога та стабілізація

2023
«Підтримка резилієнтності у роботі зі стресом та травмою за допомогою арттерапії».
Участь у роботі V Всеукр. науково-практичної конференції «Арттерапія в роботі психолога: інноваційні підходи»
Психолого-педагогічний супровід в умовах інклюзивного навчання. Державний педагогічний університет ім. П.Тичини, Умань
Курс «Рятуй, не ризикуй: он-лайн курс про безпеку волонтерів під час війни»

2022
Навчання за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти»: Базовий, Середній, Поглиблений, Дистанційний вебінар «Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат» за напрямами «Проєктне навчання», «ІКТ», «Практичні прийоми»

2021-2019
«Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», «Медіаграмотність для освітян», «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів» за напрямами «Медіаграмотність», «Наскрізні навички», «ІКТ», «Цифрова безпека та комунікація в онлайні», «Теорія поколінь: знаходимо спільну мову», «Основи інформаційної безпеки».

Стажування та курси підвищення кваліфікації: Отримала кваліфікацію магістр психології, ХДАК 2024 рік.

Сфера наукових інтересів. Тренінгова робота, профілактика девіантної поведінки, кіберсоціалізація та медіакомпетентність

Орієнтовна кількість публікацій. Наукові результати власних досліджень опубліковані у вітчизняних та зарубіжних наукових виданнях загалом більше 30 наукових публікацій: три з яких у виданні, проіндексованому в базі даних Scopus; взято участь у всеукраїнських (Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Кропивницький та ін.) та міжнародних конференціях (більше 20), зокрема в Японії, Іспанії, Німеччині, Канаді, Швеції та ін.