Потьомкіна Нанулі Зурабівна
викладач
Про викладача.
Ph.D. (доктор філософії) галузь знань «Соціальна робота», 2023 р. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. Тема дисертаційної роботи: «Соціально-педагогічна профілактика Інтернет-залежності старшокласників».
Закінчила Запорізький педагогічний коледж у 2010 р. Здобула кваліфікацію: Вихователь логопедичних груп. У 2014 р. закінчила Державний заклад Запорізький національний університет, отримала диплом за спеціальністю 8.01010601 соціальна педагогіка; кваліфікація: магістр соціальної педагогіки, викладач соціальної педагогіки. Володіння англійською мовою підтверджено відповідним сертифікатом В2.
Працює в ХДАК з 2022 року.
Назви дисциплін, які викладає. “Техніки психологічного тренінгу”, “Педагогіка та психологія вищої школи”, “Психологія сім’ї”, “Основи психокорекції”, “Основи сімейного психологічного консультування”, “КЗВ: Соціальна педагогіка”, “Психологічна віктимологія”, “Кар’єрне консультування та коучінг”, “Психологія успіху”, “Педагогіка та психологія в хореографічному мистецтві”, “Тренінг креативності та творчої психотехніки”, «КЗВ: Психологія масової комунікації», «КЗВ: Формування та розвиток резилієнтності», «КЗВ: Психотехнології досягнення успіху» та ін. За сумісництвом викладає дисципліни для менеджерів соціокультурної сфери «Івент-технології та менеджмент в соціокультурній сфері», «Теорія і технології соціально-культурної анімації».
Викладацька та адміністративна діяльність. Куратор 3 курсу спеціальності “Психологія”. Дійсний член Національної асоціації психологів (НПА) України. З початком повномасштабного вторгнення викладач активно долучився до ініціативи Інституту Комплексної Травми (Complex Trauma Institute) – платформи, яка об’єднує спеціалістів для навчання і співпраці у сфері роботи з психологічною та вікарною травмами. Інститут здійснює дослідження та впроваджує сучасні методи й техніки для травматерапевтів, співпрацюючи з українськими та міжнародними проектами й організаціями.
Заступниця декана факультету культурології та соціальних комунікацій.
Наукові та творчі здобутки, підвищення кваліфікації.
У сучасних умовах освіта потребує постійного професійного зростання, адже лише підготовлені й обізнані викладачі можуть забезпечити якісну підтримку своїм здобувачам та колегам, особливо в умовах криз та невизначеності.
На сьогодні, з-поміж пріоритетних напрямків підготовки викладачів варто відзначити онлайн-курси та спеціалізовані тренінги, які сприяють розвитку навичок психосоціальної підтримки, протидії насильству, зокрема реагуванню на випадки насилля та ін. У хронології представлені одні з найбільш тривалих курсів та тренінгів, які змістовно знаходять своє відображення у навчальних дисциплінах та роботі зі здобувачами:
2024
Онлайн-курс з психосоціальної підтримки «Школа стійкості»
Дистанційний курс «Небайдужі: базові емоційні потреби та соціальна взаємодія»
Протидія насильству, Протидія та реагування випадкам насилля над дітьми
«Статеве виховання: що варто знати батькам»
Соматична робота із панічними атаками
TRE Рівень 1 – Тілесно-орієнтована самодопомога та стабілізація
2023
«Підтримка резилієнтності у роботі зі стресом та травмою за допомогою арттерапії».
Участь у роботі V Всеукр. науково-практичної конференції «Арттерапія в роботі психолога: інноваційні підходи»
Психолого-педагогічний супровід в умовах інклюзивного навчання. Державний педагогічний університет ім. П.Тичини, Умань
Курс «Рятуй, не ризикуй: он-лайн курс про безпеку волонтерів під час війни»
2022
Навчання за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти»: Базовий, Середній, Поглиблений, Дистанційний вебінар «Створення єдиного інформаційно-освітнього простору: скетчноутинг, вебквест, інтерактивний плакат» за напрямами «Проєктне навчання», «ІКТ», «Практичні прийоми»
2021-2019
«Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів», «Медіаграмотність для освітян», «Як педагогічні працівники можуть створити безпечний онлайн-простір для учнів» за напрямами «Медіаграмотність», «Наскрізні навички», «ІКТ», «Цифрова безпека та комунікація в онлайні», «Теорія поколінь: знаходимо спільну мову», «Основи інформаційної безпеки».
Сфера наукових інтересів. Тренінгова робота, профілактика девіантної поведінки, кіберсоціалізація та медіакомпетентність
Орієнтовна кількість публікацій. Наукові результати власних досліджень опубліковані у вітчизняних та зарубіжних наукових виданнях загалом більше 30 наукових публікацій: три з яких у виданні, проіндексованому в базі даних Scopus; взято участь у всеукраїнських (Київ, Харків, Львів, Дніпро, Одеса, Кропивницький та ін.) та міжнародних конференціях (більше 20), зокрема в Японії, Іспанії, Німеччині, Канаді, Швеції та ін.