ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ

Кафедра журналістики

Гарант освітньої програми


Булах Тетяна Дмитрівна (1976), доктор наук із соціальних комунікацій (2018), доцент (2010), кандидат педагогічних наук (2006), доцент кафедри журналістики Харківської державної академії культури.

Сфера наукових інтересів - рекламна комунікація та рекламно-комунікативна діяльність у широкому контексті.

Автор понад 90 наукових і навчально-методичних праць.
Зокрема:
1. Булах Т. Д. Рекламна комунікація у книжковій галузі : моногр. Х. : ХДАК, 2017 232 с.
2. Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі : навч. посібн. Х., 2015. 216 с.
3. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посібн. Х., 2011. 224 с.
4. Булах Т. Д. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі // Вісник Кн. палати. 2020. № 7. С. 33-37
5. Булах Т. Д. Нативна реклама і періодика: точки дотику // Вісник Кн. палати. 2020. № 9. С. 19-22
6. Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2017. Issue 119. P. 36–40.
7. Булах Т. Д. Cтратегии развития рекламно-коммуникативной сферы книжной отрасли // Paradigmata poznání. 2017. № 2. P. 45–49.
8. Булах Т. Д. Особенности рекламной коммуникации в книготорговой отрасли // Paradigmata poznání. 2017. № 1. P. 53–57.
9. Булах Т. Д. Основні етапи розвитку рекламної комунікації в книжковій галузі / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2016. Issue 89. P. 20–24.
10. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Харків : ХДАК, 2016. Вип. 48. С. 19–33.
11. Булах Т. Д. Специфічні властивості рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження // Вісн. Кн. палати. 2016. № 6. С. 33–37.
12. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення феномену реклами як засобу соціальних комунікацій // Вісн. Кн. палати. 2016. № 5. С. 41–44.

Викладає дисципліни: Зарубіжна реклама, Креативні практики в рекламі та PR, Організація роботи рекламної агенції.