Булах Тетяна Дмитрівна (1976), доктор наук із соціальних комунікацій (2018), доцент (2010), кандидат педагогічних наук (2006), доцент кафедри журналістики Харківської державної академії культури.
Сфера наукових інтересів - рекламна комунікація та рекламно-комунікативна діяльність у широкому контексті.
Автор понад 90 наукових і навчально-методичних праць.
Зокрема:
1. Булах Т. Д. Рекламна комунікація у книжковій галузі : моногр. Х. : ХДАК, 2017 232 с.
2. Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі : навч. посібн. Х., 2015. 216 с.
3. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі : навч. посібн. Х., 2011. 224 с.
4. Булах Т. Д. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі // Вісник Кн. палати. 2020. № 7. С. 33-37
5. Булах Т. Д. Нативна реклама і періодика: точки дотику // Вісник Кн. палати. 2020. № 9. С. 19-22
6. Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2017. Issue 119. P. 36–40.
7. Булах Т. Д. Cтратегии развития рекламно-коммуникативной сферы книжной отрасли // Paradigmata poznání. 2017. № 2. P. 45–49.
8. Булах Т. Д. Особенности рекламной коммуникации в книготорговой отрасли // Paradigmata poznání. 2017. № 1. P. 53–57.
9. Булах Т. Д. Основні етапи розвитку рекламної комунікації в книжковій галузі / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2016. Issue 89. P. 20–24.
10. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження / Т. Д. Булах // Вісн. Харків. держ. акад. культури. Харків : ХДАК, 2016. Вип. 48. С. 19–33.
11. Булах Т. Д. Специфічні властивості рекламної комунікації у сфері книговидання та книгорозповсюдження // Вісн. Кн. палати. 2016. № 6. С. 33–37.
12. Булах Т. Д. Теоретичне осмислення феномену реклами як засобу соціальних комунікацій // Вісн. Кн. палати. 2016. № 5. С. 41–44.
Викладає дисципліни: Зарубіжна реклама, Креативні практики в рекламі та PR, Організація роботи рекламної агенції.
|