![]() |
Церковний Альберт Олександрович завідувач кафедри, |
Контакти кафедри: |
Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій створена у 2017 р. внаслідок реорганізації кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності, яка почала свою діяльність у 2004 р. як одна з випускових кафедр факультету культурології. Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій є першим і одним з небагатьох в Україні спеціалізованих освітніх та науково-практичних осередків підготовки фахівців за спеціальністю «Менеджмент соціокультурної діяльності». Менеджмент культури (менеджмент соціокультурної діяльності) є інноваційним освітнім проектом, що передбачає акумулювання вітчизняного та зарубіжного досвіду в розробці соціальних та гуманітарних технологій, спрямованих на підтримку та розвиток сучасних культурних індустрій. Концепція діяльності кафедри будується на уявленнях про менеджмент соціокультурної діяльності як про варіант прикладної культурології. У контексті професійної компетенції менеджера соціокультурної діяльності культура інтерпретується як сфера комунікацій, реалізація яких забезпечує творення культурного середовища. Тому менеджмент соціокультурної діяльності передбачає не лише опанування сукупності соціальних технологій, а й урахування ціннісних настанов, особливостей ментальності та культурно-психологічної зумовленості дій учасників культурних процесів. Отже, менеджмент культури розглядається як гуманітарна технологія, яка забезпечує потреби креативної економіки, побудованої на використанні потенціалу окремої людини. Наукові інтереси викладачів кафедри відповідають профілю освітніх програм і стосуються широкого спектру практичних та теоретичних проблем маркетингу та менеджмент культури, професійних комунікацій, соціології та психології соціокультурної діяльності, професійної етики, динаміки особистісної та соціальної свідомості, культурно-інформаційних технологій, теорії та практика розв’язання конфліктів, міжкультурних комунікацій та крос-культурних процесів, критичного аналізу текстів культури, сучасної методології та технології дослідження візуальної та медіа-культури.
Освітня програма бакалаврату - «Менеджмент культури та соціальний маркетинг» Вступ на навчання за освітній рівень «Магістр» передбачає можливість вступу випускників й інших навчальних закладів з дипломами бакалавра за іншими спеціальностями.
Професійний склад кафедри дозволяє модернізувати зміст та форми начального процесу у відповідності до змін на ринку праці та кваліфікаційних вимог щодо фахівця у таких сферах професійної спеціалізації: Кафедра забезпечує можливість проходження практики у провідних установах та підприємствах за обраним напрямком. Зокрема: в системі закладів та установ соціокультурної сфери державної та комунальної форми власності, офісі Управління культури та туризму Харківської області, національних, регіональних, міських телерадіокомпаніях (ICTV, ОТБ та ін.), рекламних та PR-агенціях. Студенти мають можливість сформувати власне портфоліо та взяти участь в міжнародних та національних фестивалях та конкурсах, науково-практичних конференціях за професійним спрямуванням. Працевлаштування випускників: рекламні, маркетингові та pr-агенції, it-центри, органи державного управління та самоврядування, освітні, наукові та дослідницькі заклади, консалтингові агенції, засоби масової інформації, продюсерські центри та студії, інформаційні агенції та засоби масової інформації, музеї, галереї та арт-центри, театри, музичні заклади, івент-агенції, культурно-просвітницькі та торгово-розважальні комплекси. Програми навчальних дисциплін освітньої програми "Мененджмент культури та соціальний маркетинг", спеціальність 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності", рівень вищої освіти - перший (бакалаврський):
Профільні курси, що читають викладачі кафедри:
Магістратура
Нагороди |