ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра культурології та медіакомунікацій


Гарант освітньої програми


Булах Тетяна Дмитрівна,
доктор наук із соціальних комунікацій, доцент,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри культурології та медіакомунікацій ХДАК


гарант освітньо-професійної програми «Реклама та зв'язки з громадськістю у соціокультурній сфері» за спеціальністю 061 «Журналістика»
Галузь знань 06 «Журналістика»

Сфера наукових інтересів – рекламна комунікація та рекламно-комунікативна діяльність у широкому контексті.

Науково-педагогічний стаж – 20 років.

Закінчила ХДАК у 1998 році. Працює в ХДАК з 1998 року по теперішній час.
1998-2011 - редактор редакційно-видавничого відділу ХДАК.
2001-2004 р. - навчання в аспірантурі ХДАК.
2006 р. - захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук.
2010 р - присвоєно звання доцента.
2015-2018 - навчання в докторантурі ХДАК.
2018 р. - захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктор наук із соціальних комунікацій на тему “Рекламна комунікація в книжковій галузі: теоретико-методологічний аспект”.
2022 р. – проходила стажування на кафедрі журналістики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника;
підвищила кваліфікацію на курсах «Цифрові інструменти Google для освіти” (Середній рівень).
2022-20224 - брала участь у вебінарах, огранізованих Академією Української преси:
• 10 причин практикувати медіаосвіту під час війни (сертифікат)
• Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін (сертифікат).
• Циклі вебінарів для науковців від Clarivate (сертифікати) та ін.

Автор понад 100 наукових і навчально-методичних праць. Зокрема:
Монографії:
1. Булах Т. Д. Рекламна комунікація у книжковій галузі: моногр. Х.: ХДАК, 2017. 232 с.
Навчальні посібники:
2. Маркова В., Булах Т., Куликова О. Мартюхіна К. Вступ до фаху: Навч. посібник. Х. Видавництво “Мачулін”, 2023. 132 с.
3. Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі: навч. посібн. Х., 2015. 216 с.
4. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі: навч. посібн. Х., 2011. 224 с.
Наукові публікації у наукових ввиданнях, включених до переліку наукових фахових видань України та міжнародні наукометричні бази:
1. Булах Т. Д. КЛАСИФІКАЦІЯ ПОДКАСТІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика» Том 34 (73) № 6, 2023 С. 205-211.
2. Bulakh, T., Kulikova, O., Martiukhyna, K., Karpenko, O., Putsіata, I. (2023). Main types of podcast advertising: foreign and Ukrainian experience Amazonia Investiga, 12(67), 162-172. https://doi.org/10.34069/AI/2023.67.07.15.
3. Булах Т. Д. Друкована реклама кінця ХІХ - початку ХХ ст. як джерело відомостей про підприємницьку активність караїмів. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика» Том 34 (73) № 1, 2023 С. 287-293.
4. Булах Т. Д. Ambient-media: сутнісні характеристики та проблеми класифікації «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Томі 33 (72) № 3, 2022. С. 367-371.
5. Булах Т. Д. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі // Вісник Кн. палати. 2020. № 7. С. 33-37.
6. Булах Т. Д. Нативна реклама і періодика: точки дотику // Вісник Кн. палати. 2020. № 9. С. 19-22.
7. Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2017. Issue 119. P. 36–40.

Викладає наступні навчальні дисципліни:
Зарубіжні реклама та PR, Брендинг, Креативні технології в рекламі та PR, Інтернет-маркетинг, Основи наукового дослідження та аналізу ефективності масових комунікацій, Медіааналіз та методологія дослідження медіа.


Підвищення кваліфікації