Сфера наукових інтересів – рекламна комунікація та рекламно-комунікативна діяльність у широкому контексті.
Науково-педагогічний стаж – 20 років.
Закінчила ХДАК у 1998 році. Працює в ХДАК з 1998 року по теперішній час.
1998-2011 - редактор редакційно-видавничого відділу ХДАК.
2001-2004 р. - навчання в аспірантурі ХДАК.
2006 р. - захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидат педагогічних наук.
2010 р - присвоєно звання доцента.
2015-2018 - навчання в докторантурі ХДАК.
2018 р. - захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня доктор наук із соціальних комунікацій на тему “Рекламна комунікація в книжковій галузі: теоретико-методологічний аспект”.
2022 р. – проходила стажування на кафедрі журналістики Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника;
підвищила кваліфікацію на курсах «Цифрові інструменти Google для освіти” (Середній рівень).
2022-20224 - брала участь у вебінарах, огранізованих Академією Української преси:
• 10 причин практикувати медіаосвіту під час війни (сертифікат)
• Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін (сертифікат).
• Циклі вебінарів для науковців від Clarivate (сертифікати) та ін.
Автор понад 100 наукових і навчально-методичних праць. Зокрема:
Монографії:
1. Булах Т. Д. Рекламна комунікація у книжковій галузі: моногр. Х.: ХДАК, 2017. 232 с.
Навчальні посібники:
2. Маркова В., Булах Т., Куликова О. Мартюхіна К. Вступ до фаху: Навч. посібник. Х. Видавництво “Мачулін”, 2023. 132 с.
3. Булах Т. Д. Психологія продажу в книжковій галузі: навч. посібн. Х., 2015. 216 с.
4. Булах Т. Д. Реклама у видавничій справі: навч. посібн. Х., 2011. 224 с.
Наукові публікації у наукових ввиданнях, включених до переліку наукових фахових видань України та міжнародні наукометричні бази:
1. Булах Т. Д. КЛАСИФІКАЦІЯ ПОДКАСТІВ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика» Том 34 (73) № 6, 2023 С. 205-211.
2. Bulakh, T., Kulikova, O., Martiukhyna, K., Karpenko, O., Putsіata, I. (2023). Main types of podcast advertising: foreign and Ukrainian experience Amazonia Investiga, 12(67), 162-172. https://doi.org/10.34069/AI/2023.67.07.15.
3. Булах Т. Д. Друкована реклама кінця ХІХ - початку ХХ ст. як джерело відомостей про підприємницьку активність караїмів. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика» Том 34 (73) № 1, 2023 С. 287-293.
4. Булах Т. Д. Ambient-media: сутнісні характеристики та проблеми класифікації «Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика». Томі 33 (72) № 3, 2022. С. 367-371.
5. Булах Т. Д. Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі // Вісник Кн. палати. 2020. № 7. С. 33-37.
6. Булах Т. Д. Нативна реклама і періодика: точки дотику // Вісник Кн. палати. 2020. № 9. С. 19-22.
7. Булах Т. Д. Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек / Т. Д. Булах // HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE. 2017. Issue 119. P. 36–40.
Викладає наступні навчальні дисципліни: Зарубіжні реклама та PR, Брендинг, Креативні технології в рекламі та PR, Інтернет-маркетинг, Основи наукового дослідження та аналізу ефективності масових комунікацій, Медіааналіз та методологія дослідження медіа.
|