ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій

Гарант освітньої програми


ПШИНКА ГАННА ВАСИЛІВНА

Кандидат філософських наук, доцент закінчила економічний факультет Харківського державного університету за спеціальністю викладач політекономії, стаж науково-педагогічної роботи — 38 років.

Викладає наступні дисципліни: Менеджмент; Маркетинг; Соціокультурна діяльність. Теорія та практика; Менеджмент соціокультурної діяльності; Управління людськими ресурсами; Комунікативний маркетинг; Комунікативний менеджмент. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами.

Автор понад 50 наукових та методичних праць; відповідає 5 пунктам ліцензійних умов.

1. Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємства [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. — 2018. — № 1. — Режим доступу: http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf.
2. Пшинка Г. В. Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту / Пшинка Ганна Василівна // Интернаука. — 2018. — № 7. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/7/3644. — https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15227544661090.pdf.
3. Пшинка Г. В. Розвиток соціального капіталу підприємства та економічної поведінки персоналу під впливом культурних змін [Електронний ресурс] // Інтернаука. — 2018. — № 16. — C. 17-22. — Бібліогр.: 14 назв. — Режим доступу: www.inter-nauka.com/uploads/public/5381208525257.pdf.
4. Pshynka A. Features of formation of marketing activity in the conditions of market of monopolistic competition // International scientific journal "Internauka" – 2020.- №3. https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639 . (у співавторстві.)
5. Пшинка Г.В. «Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту»// Міжнародний науковий фаховий журнал «Інтернаука»,Серія: Економічні науки - 2021. - № 3. https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639 - Фахове видання. (у співавторстві.)
6. Пшинка Г. Соціальні медіа як об’єкт маркетингових досліджень. Вісник Харківської державної академії культури. Сер : Соціальні комунікації : зб. наук. пр. - Харків : ХДАК, 2021. Вип. 59 С. 102–113. (у співавторстві.)
7. Г.Пшинка, Л.Гетьман «Використання маркетингових технологій в сучасному рітейлі».// «Наукові інновації та передові технологій», - 2021. - № 2 , серія «Економіка», с.144 http://perspectives.pp.ua/ index. php / nauka / issue / download/ 23 / 47 – Фахове видання
8. Бублій М.П., Дєгтяр А.О., Заблоцький В.В., Пшинка Г.В.Напрями удосконалення педагогічної системи формування професійної компетентності економіста-менеджера. «Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»)». 2022. № 1(1). С. 116-128. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-1(1)-116-127 – Фахове видання
9. Пшинка Г. В. Соціально-культурна політика держави як умова функціонування соціально-культурної діяльності // Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека". — 2022. — №8. https://doi.org/10.25313/2617-572X-2022-8-8483 - Фахове видання.