ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій

Гарант освітньої програми



Гарант освітньо-професійної програми
Остропольська Зоя Миколаївна

Доцент кафедри менеджменту культури та соціальних технологій Харківської державної академії культури, кандидат філософських наук.

Закінчила факультет культурології ХДАК (1999), спеціальність «Менеджмент організацій», кваліфікація «Менеджер-економіст соціокультурної сфери», з 2001 по 2004 навчалася в аспірантурі (ХДАК), в 2005 році захистила кандидатську дисертацію (тема «Соціокультурні виміри концепції господарства С.М. Булгакова») за спеціальністю філософська антропологія, філософія культури, в 2006 році присуджено науковий ступінь кандидата філософських наук, в 2011 році присвоєне вчене звання доцента. З 2003 року працює на посаді викладача кафедри менеджменту і адміністрування (ХДАК), з 2009 року на посаді доцента кафедри менеджменту і адміністрування (ХДАК), з 2020 року на посаді доцента кафедри менеджменту культури та соціальних технологій.

Наукові інтереси пов’язані з впровадженням та функціонуванням інноваційних підходів та методів в сфері менеджменту, маркетингу та адміністрування в контексті сучасних соціально-економічних процесів.

E-mail: zoya.2176@ukr.net

Автор більш 80 наукових та науково-методичних праць.
Основні наукові публікації:

Монографії:
Концепция хозяйства С. Н. Булгакова: социокультурные аспекты : [монография] / З. Н. Остропольская. — Харьков : Регион-информ, 2006. — 151 c. — Библиогр.: c. 137–151.
Державне та регіональне управління в соціальній сфері: монографія / А.О. Дєгтяр, В.Ю. Степанов, О.А. Дегтяр, В.І. Ковальчук, Л.Г. Гетьман, О.О. Губарев, М.М. Зайцева, Ю.І. Ларіонов, Н.В. Лисенкова, З.М. Остропольська. – Харків: С.А.М., 2015. – 552 с.

Навчальні посібники:
Системи технологій : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / З. М. Остропольська ; М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури. — Харків : Майдан, 2010. — 175 с.
Маркетинговий менеджмент: навчальний посіб. [Електронний ресурс] А.О. Дєгтяр, З.М.Остропольська, Г.В.Пшинка– Харків : ХДАК ; 2019. – 156 с.

Наукові публікації у наукових виданнях, включених до переліку наукових фахових видань України та міжнародні науко метричні бази:
PR-технології в контексті комунікативних та інформаційних підходів / З. М. Остропольська // Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури, [Акад. мистецтв України, Ін-т культурології]. — Харків, 2009. — Вип. 28. — C. 147–155. — Бібліогр.: 10 назв.
Коммуникационные технологии в системе маркетинговой деятельности / Остропольская З. Н. // Бізнес Інформ. — 2010. — № 3, т. 2. — C. 102–108. — Библиогр.: 18 назв.
Комунікативні технології: проблеми становлення та розвитку / З. М. Остропольська // Вісн. Харків. держ. акад. культури : зб. наук. пр. / М-во культури і туризму України, Харків. держ. акад. культури. — Харків, 2010. — Вип. 29. — C. 195–202. — Бібліогр.: 15 назв.
Остропольская З.Н. Социокультурные аспекты экономических кризисов в условиях современных цивилизационных процессов / З.Н. Остропольская // Социальная экономика: научный журнал ХНУ им. В.Н. Каразина. – Харьков: ХНУ им. В.Н. Каразина, 2012. – № 2-3. – 151 с.
Остропольська З.М. Етика підприємництва в Україні: соціокультурні виміри / З.М. Остропольська // Культура України: зб. наук. праць / Харків. держ. акад.. культури; за заг. ред. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2013. – Вип. 43. – 296 с.
Остропольська З.М. Культурологічні й етичні виміри господарсько-економічних процесів в умовах цивілізаційного розвитку (стаття перша) / З.М. Остропольська // Культура України: зб. наук. праць / Харків. держ. акад.. культури; за заг. ред. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2014. – Вип. 44. – 300 с.
Остропольська З.М. Культурологічні й етичні виміри господарсько-економічних процесів в умовах цивілізаційного розвитку (стаття друга) / З.М. Остропольська // Культура України: зб. наук. праць / Харків. держ. акад.. культури; за заг. ред. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2014. – Вип. 45. – 305 с.
Остропольська З.М. Конвергентні технології: соціокультурні аспекти. / З.М. Остропольська // Вісник Харківської державної академії культури. Сер. Соціальні комунікації: зб. наук. пр.. Вип. 48 / Харк. Держ. акад.. культури; заг. Ред.. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2016. – 264 с.
Остропольська З.М. Техногенна культура: антропологічні виміри (стаття перша) / З.М. Остропольська // Культура України. Сер. Культурологія: зб. наук. праць / Харків. держ. акад.. культури; за заг. Ред.. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2016. – Вип. 52. – 312 с.
Остропольська З.М. Техногенна людина: антропологічні виміри. / З.М. Остропольська // Вісник Харківської державної академії культури. Сер. Соціальні комунікації: зб. наук. пр.. Вип. 50 / Харк. Держ. акад.. культури; заг. Ред.. В.М.Шейка. – Харків: ХДАК, 2017. – 332 с.
Остропольська З. М. Людський фактор в інноваційній діяльності: соціокультурні аспекти / З.М. Остропольська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2018. — №6. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.inter-nauka.com/issues/2018/6/3625/
Остропольська З. М. Інноваційний менеджмент на етапі модернізації економіки України: проблеми співвідношення державних і ринкових чинників / З.М. Остропольська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2018. — №10. Серія: економічні науки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.inter-nauka.com/issues/economic2018/10/4189
Остропольська З. М. Кризи як явище макроекономічного процесу та їх вплив на реформування економіки України / З.М. Остропольська // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". — 2018. — №10(18). Серія: економічні науки. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.inter-nauka.com/issues/economic2018/10/4189
Остропольська З. М. Соціальна відповідальність як невід’ємна складова сучасного бізнесу // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2020. - №12. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2020-12-6706
Остропольська З. М. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент управління репутацією організації // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2021. - №3. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-3-6996

Бере участь у роботі оргкомітету міжнародної та всеукраїнської конференцій, що проводяться у ХДАК двічі на рік.