ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій

Пшинка Ганна Василівна
доцент, кандидат філософських наук, доцент

Про викладача.
Закінчила Харківський державний університет ім. О.М. Горького у 1984 р., отримала диплом за спеціальністю: «Політична економія», здобула кваліфікацію: «Економіст – соціолог, викладач політичної економії».
Захистила кандидатську дисертацію за темою «Науково-технічна інтелігенція як соціальний феномен радянського суспільства».
В ХДАК працює з 1984 року.

Назви дисциплін, які викладає. «Менеджмент»; «Маркетинг»; «Менеджмент соціокультурної діяльності»; «Управління людськими ресурсами»; «Соціокультурна діяльність. Теорія та практика»; КЗВ: «Комунікативний маркетинг».

Викладацька та адміністративна діяльність.
Викладацька: з 1984 по теперішній час.
Адміністративна – завідувач кафедри з 2007 по 2009; січень 2020 по липень 2020 рік.

Наукові та творчі здобутки, підвищення кваліфікації.
Авторка наукових видань, включених до переліку фахових видань України, навчального посібника, навчально-методичних матеріалів з дисциплін, які викладає, науково-популярних публікацій.
Член Громадської наукової організації «Міжнародний центр з розвитку науки і технологій» на підставі Рішення Правління Громадської наукової організації № 103 від 23 жовтня 2020 року - офіційно зареєстрована наукова громадська організація (Реєстраційний номер запису в Єдиному реєстрі 1494300).
Підвищення кваліфікації:
1) Стажування у УІПА з 18 жовтня по 25 листопада 2022 року на 180 годин. Свідоцтво № ПК 02071228/007228-22;
2) Стажування в Харківському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України на кафедрі економічної політики та менеджменту з 19 лютого 2018р. по 22 жовтня 2018р., (без відриву від основного місця роботи) за темою «Сучасні стратегії розвитку менеджменту і адміністрування» - 108 академ. годин. Посвідчення - СВ 23322597/9-18 від 10.2018

Сфера наукових інтересів. Теоретико-прикладні проблеми сучасного менеджменту; Інформаційно-комунікативні технології маркетингової діяльності.

Орієнтовна кількість публікацій. Понад 100 публікацій.