ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра музейно-туристичної діяльності

Афенченко Геннадій Владленович
в.о. завідувача кафедри, кандидат соціологічних наук, доцент

Про викладача
Закінчив економічний факультет Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (1992 р.). Кваліфікація: «економіст-соціолог, викладач економічних дисциплін».
Кандидат соціологічних наук (1996 р.). Тема дисертації «Інформаційне забезпечення інституціоналізації соціально-економічних процесів».
Наукове звання – доцент кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності (2011 р.).
Стаж науково-педагогічної роботи у закладах вищої освіти IV рівня 26 років.
У Харківській державній академії культури працює з 2006 року.

Назви дисциплін, які викладає. «Основи маркетингу та маркетингові комунікації», «Курсова робота з основ маркетингу та маркетингових комунікацій», «Соціокультурне проєктування», «Управління маркетинговими комунікаціями», «Курсова робота з менеджменту культури», «КЗВ: Соціологія громадської думки», «Методи соціальних досліжень», «Конкурентний маркетинг у соціокультурній діяльності», «КЗВ: SCRUM-методологія управління проєктами», «Менеджмент сучасних культурних практик», «Технологічна практика», «Управлінська практика».

Викладацька та адміністративна діяльність
У ХДАК викладає з 2006 р.
З 2007 р. працює на посаді доцента кафедри.
У 2015-2018 рр. робота у складі науково-методичної комісії з культури і мистецтва, підкомісія 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» сектору вищої освіти НМР Міністерства освіти і науки України з розробки стандартів вищої освіти України.
З 2020 р. експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
З 2024/2025 рр. виконував обов’язки завідувача кафедри менеджменту культури та соціальних технологій.
Гарант освітньої програми «Менеджмент культури» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Наукові та творчі здобутки, підвищення кваліфікації
Член громадської організації «Культура & Туризм».

Підвищення кваліфікації:
1. Сумській державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка (2019 р.). Тема: «Викладання дисциплін професійного циклу спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» та оновлення освітньо-професійних програм на рівні бакалавра та магістра»
2. Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Інституту вищої освіти НАПН України Проєкт «Формування мережі експертів із забезпечення якості вищої освіти» (2019 р.).
3. Цифрові інструменти GOOGLE для освіти (базовий, середній рівні) (2022 р.).
4. Можливості Youtube для освіти (2022 р.).
5. Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Тема: «Застосування маркетингу на підприємствах» (2023 р.).

Сфера наукових інтересів. Вплив маркетингової інформації і комунікацій на колективну поведінку, соціологія міжкультурних відносин, соціологія громадської думки.

Орієнтовна кількість публікацій. Автор понад 60 наукових та науково-методичних публікацій з проблем менеджменту та маркетингу соціокультурної діяльності, співавтор 2-х навчальних посібників, монографій, учасник міжнародних і всеукраїнських наукових конференцій.