Викладає наступні дисципліни: Менеджмент; Маркетинг; Соціокультурна діяльність. Теорія та практика; Менеджмент соціокультурної діяльності; Управління людськими ресурсами; Комунікативний маркетинг; Комунікативний менеджмент. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами.
Автор понад 50 наукових та методичних праць; відповідає 5 пунктам ліцензійних умов.
1. Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємства [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. — 2018. — № 1. — Режим доступу: http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf.
2. Пшинка Г. В. Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту / Пшинка Ганна Василівна // Интернаука. — 2018. — № 7. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/7/3644. — https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15227544661090.pdf.
3. Пшинка Г. В. Розвиток соціального капіталу підприємства та економічної поведінки персоналу під впливом культурних змін [Електронний ресурс] // Інтернаука. — 2018. — № 16. — C. 17-22. — Бібліогр.: 14 назв. — Режим доступу: www.inter-nauka.com/uploads/public/5381208525257.pdf.
4. Pshynka A. Features of formation of marketing activity in the conditions of market of monopolistic competition // International scientific journal "Internauka" – 2020.- №3. https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639 . (у співавторстві.)
5. Пшинка Г.В. «Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту»// Міжнародний науковий фаховий журнал «Інтернаука»,Серія: Економічні науки - 2021. - № 3. https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639 - Фахове видання. (у співавторстві.)
6. Пшинка Г. Соціальні медіа як об’єкт маркетингових досліджень. Вісник Харківської державної академії культури. Сер : Соціальні комунікації : зб. наук. пр. - Харків : ХДАК, 2021. Вип. 59 С. 102–113. (у співавторстві.)
7. Г.Пшинка, Л.Гетьман «Використання маркетингових технологій в сучасному рітейлі».// «Наукові інновації та передові технологій», - 2021. - № 2 , серія «Економіка», с.144 http://perspectives.pp.ua/ index. php / nauka / issue / download/ 23 / 47 – Фахове видання
8. Бублій М.П., Дєгтяр А.О., Заблоцький В.В., Пшинка Г.В.Напрями удосконалення педагогічної системи формування професійної компетентності економіста-менеджера. «Вісник науки та освіти (Серія «Педагогіка»)». 2022. № 1(1). С. 116-128. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2022-1(1)-116-127 – Фахове видання
9. Пшинка Г. В. Соціально-культурна політика держави як умова функціонування соціально-культурної діяльності // Електронне наукове видання "Публічне адміністрування та національна безпека". — 2022. — №8. https://doi.org/10.25313/2617-572X-2022-8-8483 - Фахове видання.
|