ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра менеджменту культури та соціальних технологій

Гарант освітньої програми


ПШИНКА ГАННА ВАСИЛІВНА

Кандидат філософських наук, доцент, закінчила економічний факультет Харківського державного університету за спеціальністю викладач політекономії, стаж науково-педагогічної роботи — 37 років.

Викладає наступні дисципліни: Менеджмент; Маркетинг; Управління персоналом; Теорія організації; Комунікативний маркетинг; Комунікативний менеджмент, Технології прийняття управлінських рішень. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами роботами.

Автор понад 50 наукових та методичних праць; відповідає 5 пунктам ліцензійних умов.

1. Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Интернаука. — 2016. — Вип. 4. — Режим доступу: http://www/inter-nauka.com/issues/2016/4/1002.
2. Пшинка Г. В. Роль наукової спадщини Ф. Р. Дунаєвського в розвитку менедменту в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Интернаука. — 2016. — Вып. 5. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: www/inter-nauka.com/issues/2016/5/1117.
3. Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємства [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. — 2018. — № 1. — Режим доступу: http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf. — http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf.
4. Пшинка Г. В. Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту / Пшинка Ганна Василівна // Интернаука. — 2018. — № 7. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/7/3644. — https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15227544661090.pdf.
5. Пшинка Г. В. Розвиток соціального капіталу підприємства та економічної поведінки персоналу під впливом культурних змін [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Інтернаука. — 2018. — № 16. — C. 17-22. — Бібліогр.: 14 назв. — Режим доступу: www.inter-nauka.com/uploads/public/5381208525257.pdf.
6. Getman L., Pshynka A. Features of formation of marketing activity in the conditions of market of monopolistic competition // International scientific journal "Internauka" —2020.—№3./https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639
7. Міжнародний науковий фаховий журнал : Пшинка Г.В. Гетьман Л.Г «Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту»// «Інтернаука»,Серія: Економічні науки - № 3 2021
8. Соціальні-медіа як об’єкт маркетингових досліджень.Г.В.Пшинка,Зайцева М.М. Вісник Харківської державної академії культури № 59 102-113,2021.
9. Використання маркетингових технологій в сучасному рітейлі. Г.Пшинка, Л.Гетьман.Наукові інновації та передові технологіх, 2021.
10. Дєгтяр А. О. Управління трудовими ресурсами [Електронний ресурс] : навч. посіб. / А. О. Дєгтяр, М. П. Бублій, Г. В. Пшинка ; Харків. держ. акад. культури, Ф-т упр. та бізнесу, Каф. менеджменту і адміністрування. — Харків : ХДАК, 2017. — 242 с.
11. Маркетинговий менеджмент: навчальний посіб. [Електронний ресурс] А.О. Дєгтяр, З.М.Остропольська, Г.В.Пшинка– Харків : ХДАК ; 2019. – 156 с.
12. Управління персоналом: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 19 с.
13. Менеджмент: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 43 с.
14. Маркетинг: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 38 с.
15. Виконання кваліфікаційної роботи бакалавра: методичні вка-зівки для студентів спеціальності 073 «Менеджмент»[уклад.В.Ю.Степанов, Г.В.Пшинка], --Х.ХДАК,2020 ---- 35 с..
16. Електронні курси на освітній платформі G Suite for Education, Classroom Meet ( Силабуси, Робочі програми, Конспекти лекцій, Плани семінарських занять Плани практичних занять, Завдання для самостійної роботи, Завдання для поточного та підсумкового контролю) для таких навчальних курсів : Менеджмент, Маркетинг, Управління персоналом , Теорія організації, Комунікативний маркетинг, Комунікативний менеджмент.
17. До питання запровадження менеджменту в комерційній та некомерційній діяльності / Л. Г. Гетьман, Г. В. Пшинка // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2017. — C. 291–292.
18. Пшинка Г. В. Креативний менеджмент як основа успішного розвитку підприємства / Г. В. Пшинка, З. М. Остропольська // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: В. М. Шейко та ін. ; відп. за вип. Н. М. Кушнаренко]. — Харків, 2018. — C. 226-227.
19. Остропольська З. М. Людський фактор в інноваційній діяльності / З. М. Остропольська, Г. В. Пшинка // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 26-27 квіт. 2018 р. / М-во освіти і науки України, М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології ; [редкол.: В. М. Шейко та ін.]. — Харків, 2018. — C. 300-301.
20. Тези « Особливості HR-менеджменту в Україні» // Матеріали міжнародної наукової конференції «Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку» секція «Сучасні стратегії та моделі соціокультурної діяльності». - 26-27 листопада 2020 – Харків.
21. Тези Пшинка Г.В, Белякова О.С.« Digital інструменти в управлінні персоналом // Всеукраїнська науково-теоретична конференція молодих учених « Культура та інформаційне суспільство ХХ1 століття» 22-23 квітня 2021 року.
22. Член Громадської наукової організації «Міжнародний центр з розвитку науки і технологій» на підставі Рішення Правління Громадської наукової організації № 103 від 23 жовтня 2020 року.