Викладає наступні дисципліни: Менеджмент; Маркетинг; Управління персоналом; Теорія організації; Комунікативний маркетинг; Комунікативний менеджмент, Технології прийняття управлінських рішень. Здійснює керівництво кваліфікаційними роботами роботами.
Автор понад 50 наукових та методичних праць; відповідає 5 пунктам ліцензійних умов.
1. Пшинка Г. В. Аналіз історичного досвіду маркетингової діяльності в контексті його використання в сучасній українській практиці [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Интернаука. — 2016. — Вип. 4. — Режим доступу: http://www/inter-nauka.com/issues/2016/4/1002.
2. Пшинка Г. В. Роль наукової спадщини Ф. Р. Дунаєвського в розвитку менедменту в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Пшинка // Интернаука. — 2016. — Вып. 5. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: www/inter-nauka.com/issues/2016/5/1117.
3. Пшинка Г. В. Внутрішній маркетинг як механізм управління персоналом та якістю продукції підприємства [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. — 2018. — № 1. — Режим доступу: http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf. — http://el-zbirn-du.at.ua/2018_1/21.pdf.
4. Пшинка Г. В. Інноваційні напрями розвитку сучасного менеджменту / Пшинка Ганна Василівна // Интернаука. — 2018. — № 7. — Бібліогр.: 9 назв. — Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/issues/2018/7/3644. — https://www.inter-nauka.com/uploads/public/15227544661090.pdf.
5. Пшинка Г. В. Розвиток соціального капіталу підприємства та економічної поведінки персоналу під впливом культурних змін [Електронний ресурс] / Пшинка Ганна Василівна // Інтернаука. — 2018. — № 16. — C. 17-22. — Бібліогр.: 14 назв. — Режим доступу: www.inter-nauka.com/uploads/public/5381208525257.pdf.
6. Getman L., Pshynka A. Features of formation of marketing activity in the conditions of market of monopolistic competition // International scientific journal "Internauka" —2020.—№3./https://www.internauka.com/ua/issues/2020/3/5639
7. Міжнародний науковий фаховий журнал : Пшинка Г.В. Гетьман Л.Г «Особливості маркетингу на ринку інформаційного продукту»// «Інтернаука»,Серія: Економічні науки - № 3 2021
8. Соціальні-медіа як об’єкт маркетингових досліджень.Г.В.Пшинка,Зайцева М.М. Вісник Харківської державної академії культури № 59 102-113,2021.
9. Використання маркетингових технологій в сучасному рітейлі. Г.Пшинка, Л.Гетьман.Наукові інновації та передові технологіх, 2021.
10. Дєгтяр А. О. Управління трудовими ресурсами [Електронний ресурс] : навч. посіб. / А. О. Дєгтяр, М. П. Бублій, Г. В. Пшинка ; Харків. держ. акад. культури, Ф-т упр. та бізнесу, Каф. менеджменту і адміністрування. — Харків : ХДАК, 2017. — 242 с.
11. Маркетинговий менеджмент: навчальний посіб. [Електронний ресурс] А.О. Дєгтяр, З.М.Остропольська, Г.В.Пшинка– Харків : ХДАК ; 2019. – 156 с.
12. Управління персоналом: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 19 с.
13. Менеджмент: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 43 с.
14. Маркетинг: прогр. та навч.-метод.-матеріали до курсу для студ. спец. "Менеджмент організацій" / М-во культури України, Харк. держ. акад. культури, Каф. менеджменту орг. ; [уклад. Г.В. Пшинка]. — Х. : ХДАК, 2012. — 38 с.
15. Виконання кваліфікаційної роботи бакалавра: методичні вка-зівки для студентів спеціальності 073 «Менеджмент»[уклад.В.Ю.Степанов, Г.В.Пшинка], --Х.ХДАК,2020 ---- 35 с..
16. Електронні курси на освітній платформі G Suite for Education, Classroom Meet ( Силабуси, Робочі програми, Конспекти лекцій, Плани семінарських занять Плани практичних занять, Завдання для самостійної роботи, Завдання для поточного та підсумкового контролю) для таких навчальних курсів : Менеджмент, Маркетинг, Управління персоналом , Теорія організації, Комунікативний маркетинг, Комунікативний менеджмент.
17. До питання запровадження менеджменту в комерційній та некомерційній діяльності / Л. Г. Гетьман, Г. В. Пшинка // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (23–24 листоп. 2017 р.) / М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології. — Харків, 2017. — C. 291–292.
18. Пшинка Г. В. Креативний менеджмент як основа успішного розвитку підприємства / Г. В. Пшинка, З. М. Остропольська // Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку : матеріали міжнар. наук. конф. (22-23 листоп. 2018 р.) / М-во освіти і науки України, М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України ; [редкол.: В. М. Шейко та ін. ; відп. за вип. Н. М. Кушнаренко]. — Харків, 2018. — C. 226-227.
19. Остропольська З. М. Людський фактор в інноваційній діяльності / З. М. Остропольська, Г. В. Пшинка // Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття : матеріали всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, 26-27 квіт. 2018 р. / М-во освіти і науки України, М-во культури України, Харків. держ. акад. культури, Нац. акад. мистецтв України, Ін-т культурології ; [редкол.: В. М. Шейко та ін.]. — Харків, 2018. — C. 300-301.
20. Тези « Особливості HR-менеджменту в Україні» // Матеріали міжнародної наукової конференції «Культурологія та соціальні комунікації: інноваційні стратегії розвитку» секція «Сучасні стратегії та моделі соціокультурної діяльності». - 26-27 листопада 2020 – Харків.
21. Тези Пшинка Г.В, Белякова О.С.« Digital інструменти в управлінні персоналом // Всеукраїнська науково-теоретична конференція молодих учених « Культура та інформаційне суспільство ХХ1 століття» 22-23 квітня 2021 року.
22. Член Громадської наукової організації «Міжнародний центр з розвитку науки і технологій» на підставі Рішення Правління Громадської наукової організації № 103 від 23 жовтня 2020 року.
|