ФАКУЛЬТЕТ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Кафедра фортепіано

Кріпак Ольга Леонідівна
старший викладач, кандидат мистецтвознавства

Кріпак Ольга Леонідівна – кандидат мистецтвознавства (2012).

Закінчила Харківське музичне училище (1987), Харківський державний інститут мистецтв ім.. І.П.Котляревського (1994, клас доцента Лозової Вікторії Іванівни), асистентуру-стажування на кафедрі спеціального фортепіано Харківського національного університету мистецтв ім. І.П.Котляревського (2003, клас професора Шукайло Валентини Федорівни), захистила кандидатську дисертацію «Концерно-фортепіанний стиль А.Караманова (на матеріалі трьох концертів для фортепіано з оркестром)» (2012, науковий керівник – професор Ігнатченко Георгій Ігоревич).

Науково-педагогічний стаж – 10 років.

Викладає навчальні дисципліни – фортепіано (для здобувачів усіх спеціалізацій музичного мистецтва), спецінструмент (освітня програма фортепіано), концертмейстерський клас (освітня програма фортепіано).

Сфера наукових інтересів – мистецтвознавчі дослідження проблем виконавської інтерпретації та методології викладацької діяльності з питань сфери фортепіанного мистецтва.

Здійснює керівництво науково-дослідними роботами магістрантів кафедри фортепіано. Серед них:
1.Магістр Ван Янь. Тема роботи: «Творча постать Фу Цуна - китайського "поета фортепіано" ХХ століття» (2020).
2.Магістр Верещака Ганна. Тема роботи: «Фортепіанна мініатюра Лева Ревуцького» (2021).
3. Магістр Лі Ци. Тема роботи: «Інтерпретація національних джерел в китайській народній пісні» (2021).

Серед студентів: (спецінструмент фортепіано) ‒ Пархоменко Валерія 1к.4ф ‒ Диплом лауреата І премії на конкурсі III International remote Festival-competition “Harmoni of arts”Київ,Україна, 21.09.2021.

Автор 25 публікацій, зокрема:
1. Ольга Кріпак. Робота над фактурою фортепіанних творів Шопена: аналітико-виконавські аспекти / Культура України: зб.наук.пр. - ХДАК, Вип.70,−2020,− С.180-191.
2. Ольга Кріпак. Фортепіанна творчість Алемдара Караманова: “крива” стиле-мовної еволюціі / Культура України: зб.наук.пр. - ХДАК, Вип.72,−2021,− С.101-109.
3. Olga Kripak. Genre of Étude in the Piano Art: Genesis, Main Tendencies of Evolution /American Research Journal of Humanities Social Science (ARJHSS) Page 39-43, 2021.
4. Ольга Кріпак. Виконавські засоби відтворення фактурної програми фортепіанного твору (на прикладі циклу «Шевченківська сюїта» Б.Лятошинського)/ Культура України, зб.наук.пр. – ХДАК, вип.74,С.47-55, 2021.
5. Методичні рекомендації: «Робота нада фактурою в класі камерного ансамблю (на прикладі інструментальних дуетів українських композиторів)», Харків, ХДАК, 2021, 26с.