
Михайлець Вікторія Вікторівна
доцент, кандидат мистецтвознавства, доцент
Науково-педагогічний стаж 21 рік.
Викладач вокалу та теоретичних спец дисциплін.
З 1998 року і по теперішній час працює викладачем сольного співу та авторського теоретичного курсу «Основи вокальної методики» на кафедрі хорового диригування ХНУМ ім. І. П. Котляревського. Крім того, у 2001-2003рр. викладала сольний спів на кафедрі сценічної мови театрального відділення ХДІМ, працювала викладачем академічного вокалу відділення ММЕ ХМУ ім. М.Леонтовича (2008-2012), викладачем співу на кафедрі вокально-хорової підготовки вчителя ХГПІ (2007-2011), викладач академічного співу та авторського теоретичного курсу «Методика викладання вокалу» на кафедрі музичне мистецтво естради та джазу ХНУМ ім. І. П. Котляревського (2002-2016).
Плідно займається дослідницькою діяльністю. В 2004 році захистила кандидатську дисертацію за темою "Вокальна основа хорового мистецтва: історичний та теоретичний аспекти". Михайлець В.В. є автором ряду статей, методичних розробок щодо вокального виховання студентів різних спеціалізацій (актори театру ляльок, хормейстери, естрадно-джазові співаки, викладачі музики навчальної школи), програм теоретичного курсу викладання співу.
Веде сольну концертну діяльність.
Основні праці:
1. Михайлець В.В. Аспекти розвитку вокальної техніки у вихованні хормейстера. //Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти: Зб. наук. праць. Вип. 6. /За редГ.Є.Гребенюка – Харків: “Каравела”, 2001. – с.198-202.
2. Михайлець В.В. Розвиток хорового дихання і його значення у хоровому виконавстві. //Культура України. Вип..9. Мистецтвознавство: Зб. наук. праць / ХДАК. – Х.: ХДАК, 2002. – с.153-158.
3. Михайлець В.В. Історико-культурологічний огляд виникнення професійного хорового співу на терені України у Х-ХІ століттях. // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти: Зб. наук. праць. Вип. 8. /За редГ.Є.Гребенюк – К.: Науковий світ, 2002. – с.105-109.
4. Михайлець В.В. Вокально-технічні властивості в хорових творах М.Леонтовича. //Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті/ під загальною редакцією Н.Є. Трегуб. – Харків:ХДАДМ, № 4,5/2005. – с. 108-112.
5. Михайлець В.В. Специіфка вокально-хорового виконавства: психофізіологічний аспект. //Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка: Збірник наукових праць. – Харків-Луганск: СтильІздат, 2005. – с. 110-120.
6. Михайлець В.В. Аспекти формування вокально-виконавської основи хормейстерів. //Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії та практики освіти. Вип.17: Зб. наук. праць / Харк.держ.ун-т мистецтв ім. І.П.Котляревського. – Х: ХДУМ, 2006. – с. 101-111.
7. Михайлець В.В. Вокально-технічні властивості виконавських засобів виразності в сучасному хоровому мистецтві. // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті/ під загальною редакцією Н.Є. Трегуб. – Харків:ХДАДМ, № 4,5, 6/2007. – с.49-52.
8. Михайлець В.В. Психофізіологічні аспекти формування вокально-технічної бізи джазових співаків. // Проблеми сучасності: культура, мистецтво, педагогіка: Збірник наукових праць. – Харків-Луганск: СтильІздат, 2007. – с. 68-80.
9. Михайлець В.В. Воклаьно-методичні принципи М.І. Глинки в сучасній вокальній педагогіці. // Культура України: зб. наук. праць. Вип. 26 / Харк. держ. акад. культури; відп. ред. В.М.Шейко. – Х.: ХДАК, 2009. – с. 245-252.