ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Кафедра культурології та медіакомунікацій

Освітньо-професійна програма
Реклама та зв'язки з громадськістю в соціокультурній сфері
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
за спеціальністю 061 Журналістика
галузь знань 06 Журналістика
Кваліфікація: бакалавр журналістики


Мета освітньої програми
Підготовка фахівця у галузі реклами та PR, який володіє необхідними знаннями із суспільного та культурного життя України та світу, а також практичними навичками для роботи на сучасному медіа-ринку.

Особливості програми
Програма передбачає орієнтацією на тематичну спеціалізацію в рекламній галузі та зв’язках із громадськістю в соціокультурній сфері. Програма містить міждисциплінарний компонент. Передбачає залучення до викладання фахівців-практиків.

Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання
Фахівець підготовлений до роботи за такими видами економічної діяльності за ДК 009:2010 (Національний Класифікатор України: «Класифікація видів економічної діяльності» ДК 009:2010 (Наказ Держспоживстандарту України № 457 від 11.10.2010):
59 Виробництво кіно-та відеофільмів, телевізійних програм, видання звукозаписів;
60 Діяльність у сфері радіомовлення та телевізійного мовлення;
63 Надання інформаційних послуг;
73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки;
94 Діяльність громадських організацій.
Професійні назви робіт:
1476.1 Менеджер з реклами
1475.4 Менеджер із зв'язків з громадськістю
2419.2 Рекламіст
2419.2 Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою.
Названі види економічної діяльності подані за національною статистичною класифікацією, яка узгоджена з міжнародними статистичними класифікаціями NACE, ISSC, що цілком уможливлює професійну сертифікацію.

Продовження навчання на науковому рівні вищої освіти
НРК України – 7 рівень,
FQ-EHEA – другий цикл,
EQF-LLL – 7 рівень

Гарант освітньої програми

Освітня програма

Силабуси

Рецензування,
обговорення ОПП


Архів

Досягнення здобувачів

Випускники

Опитування здобувачів