| 
				  Істрія освітньо-професійної програмиПрограму започатковано 2016 року (сертифікат про акредитацію НД № 2190146 від 30 серпня 2017 р., термін дії сертифіката до 1 липня 2026 р.). У 2019, 2020, 2021 роках програма переглядалася з метою наближення до сучасної кон’юктури сфери менеджменту та адміністрування. За час дії програми за нею навчалося та успішно випустилося близько 80 українських та 6  іноземних громадян.
 
				  Мета освітньо-професійної програмиФормування та розвиток загальних і професійних компетентностей у галузі управління, навичок адміністрування. Набуття компетентностей з визначення пріоритетних напрямків та організації ведення бізнесу на засадах управлінських концепцій, прийняття ефективних управлінських рішень на внутрішніх та зовнішніх ринках, здатність використання набутих знань з питань адміністрування в практичній діяльності.
 
				  Основний фокус освітньо-професійної програмиНабуття компетентностей з визначення пріоритетних напрямків та розвитку організації на засадах управлінських концепцій, що передбачає визначену зайнятість та можливість подальшої освіти та кар'єрного зростання. Програма дозволяє визначити специфіку менеджменту та адміністрування, організації управлінської та адміністративної діяльності на місцевому, регіональному та національному рівнях. Програма сприяє розвиткові та вдосконаленню системи управління; адаптації здобувачів вищої освіти до сучасних вимог ринку праці України. Враховуються міжнародні тенденції  вищої  освіти щодо навчальної мобільності здобувачів, включення їх до дослідницьких проєктів з питань європейської ідентичності та культурної спадщини. ОП передбачає практичну підготовку здобувачів вищої освіти і набуття ними Soft Skills, зокрема в сфері тайм-менеджменту та здійснення ефективних комунікацій.
 
				  Придатність випускників освітньої програми до працевлаштуванняВипускник магістратури за цією спеціальністю здатний працювати на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми в якості керівника або виконавця різноманітних служб апарату управління; органах державного та муніципального управління; створювати та розвивати власну справу; науково-дослідних організаціях з метою вирішення управлінських проблем; установах системи вищої освіти. А саме:
 12 	Керівники підприємств, установ та організацій;
 1210.1 	Керівники підприємств, установ та організацій;
 1229	Керівники інших основних підрозділів;
 1229.1	Керівні працівники апарату центральних органів державної влади;
 122 	Керівники виробничих та інших основних підрозділів;
 123	Керівники функціональних підрозділів;
 1231	Керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники;
 1232	Керівники підрозділів кадрів і соціально-трудових відносин;
 1233	Керівники підрозділів маркетингу;
 1234	Керівники підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю;
 1235	Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання;
 1237	Керівники науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники;
 1237.1	Головні фахівці - керівники науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники;
 1237.2	Начальники (завідувачі) науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники;
 1238	Керівники проектів та програм;
 1239	Керівники інших функціональних підрозділів;
 13 	Керівники малих підприємств без апарату управління;
 14	Менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів;
 23 	Викладачі;
 231 	Викладачі університетів та вищих навчальних закладів;
 235	Інші професіонали в галузі навчання;
 2419.2 	Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності (відповідно до Національного класифікатора професій ДК 003:2010).
 
				  Продовження навчання  на науковому рівні вищої освіти:Третій освітньо-науковий рівень
 | Гарант освітньої програми 
 Освітня програма
 
 Обговорення
 
 Силабуси
 
 Звіт про самоаналіз
 
 
 |