Освітньо-професійна програма
			"Реклама та зв'язки з громадськістю у соціокультурній сфері"
			першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
			за спеціальністю 061 Журналістика,
			галузь знань 06 Журналістика
			
            
            
                | 
					  Мета освітньої програмиПідготовка фахівця у галузі реклами та PR, який володіє необхідними знаннями із суспільного та культурного життя України та світу, а також практичними навичками для роботи на сучасному медіа-ринку.
 
					  Особливості програмиНеобхідність виробничої, науково-дослідної, педагогічної практики. Програма містить міждисциплінарний компонент.
 
					  Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчанняФахівець підготовлений до роботи за такими видами економічної діяльності за ДК 009:2010 (Національний Класифікатор України: «Класифікація видів економічної діяльності» ДК 009:2010 (Наказ Держспоживстандарту України № 457 від 11.10.2010):
 59 Виробництво кіно-та відеофільмів, телевізійних програм, видання звукозаписів;
 60 Діяльність у сфері радіомовлення та телевізійного мовлення;
 63 Надання інформаційних послуг;
 73.2 Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки;
 94 Діяльність громадських організацій. 
					  Професійні назви робіт
 1476.1 Менеджер з реклами
 1475.4 Менеджер із зв'язків з громадськістю
 2419.2 Рекламіст
 2419.2 Фахівець із зв'язків з громадськістю та пресою.
 Названі види економічної діяльності подані за національною статистичною класифікацією, яка узгоджена з міжнародними статистичними класифікаціями NACE, ISSC, що цілком уможливлює професійну сертифікацію.
 
					  Продовження навчання на науковому рівні вищої освітиНРК України – 7 рівень,
 FQ-EHEA – другий цикл,
 EQF-LLL – 7 рівень
 | Гарант освітньої програми 
 Освітня програма
 
 Обговорення
 
 Силабуси
 
 Курси за вибором
 
 Архів
 
 Професійні досягнення
 
 Наукові публікації категорії А
 
 Неформальна освіта
 
 Сертифікати B2
 
 
 |